|
|
|

|
Giulietta
|
|
|
|
Centro Stile Alfa Romeo projektuje najpiękniejsze auta

Unikalny system ALFA D.N.A.
dostosowujący się do Twojej jazdy
Alfa D.N.A.
Dzięki elektronice, a dokładniej systemowi Alfa DNA (zarządza głównymi parametrami pojazdu, wpływa na reakcję silnika, układ hamulcowy i kierowniczy, zawieszenie oraz skrzynię biegów), Alfa Romeo umie zmieniać charakter i świetnie dopasowuje się do panujących warunków drogowych. Wystarczy ruch ręki, przestawienie małego przełącznika, nieopodal skrzyni biegów, żeby samochód prowadził się tak jak Ty chcesz: sportowo i dynamicznie (tryb Dynamic), spokojnie i ekonomicznie (tryb Natural) lub doskonale trzymał się drogi także na nawierzchniach śliskich lub mokrych (tryb All Weather).

Technologia i bezpieczeństwo w standardzie.
Standardowe wyposażenie Alfy Romeo Giulietta obejmuje najnowocześniejsze elektroniczne systemy dynamicznej kontroli bezpieczeństwa pojazdu.
Zaawansowane zawieszenie przednie typu Mac Pherson i zawieszenie tylne typu MULTILINK zostały opracowane w taki sposób, by zagwarantować doskonałą równowagę, nawet w ekstremalnych warunkach. Co więcej, Giulietta zapewnia najlepsze z możliwych warunki jazdy dzięki zastosowaniu systemu Alfa DNA, który umożliwia wybór trzech trybów jazdy: Dynamicznego, Normalnego i All Weather (na każdą pogodę).
Zawsze najważniejsze: bezpieczeństwo na drodze, przyczepność do podłoża i prawdziwie "alfowskie" osiągi.
|
Nowoczesne silniki MultiAir drugiej generacji.
Już nie musisz wybierać między osiągami i oszczędnością, bo każda Alfa Romeo Giulietta - bez względu na to czy jest napędzana silnikiem benzynowym MultiAir czy wysokoprężnym MultiJet - oszczędza środowisko, zmniejsza poziom zużycia paliwa i zapewnia satysfakcjonującą dynamikę pojazdu.
Silnik MultiAir - silnik Roku 2010 - to rewolucyjne rozwiązanie, w którym dzięki zastosowaniu profilu krzywki moc zwiększono od 10 do 35%, dzięki bezpośredniej regulacji skoku zaworu o 15% zwiększono moment obrotowy, dzięki wysokiemu ciśnieniu masy powietrza osiągnięto lepszy zryw nawet o 12% i ostatnie dzięki wyeliminowaniu strat w układzie pomp zmniejszono emisję spalin o 10%.
Wysokoprężny silnik MultiJet drugiej generacji, podaje paliwo pod ciśnieniem, a każda jego dawka jest precyzyjnie rozdzielana na kilka części. Dzięki temu silnik pracuje ciszej, bardziej równo, jest oszczędny i ma doskonałe osiągi.
|

Dialog z przeszłością, określający włoski styl przyszłości.
Typowe cechy kompaktowego pojazdu, jakie posiada Alfa Romeo Giulietta, to funkcjonalność i komfort, 350-litrowy bagażnik o regularnym kształcie i przestronne wnętrze, zapewniające pasażerom niezwykle dużo miejsca (pięć wygodnych siedzeń).
Wnętrze, stylizowane na lata 50-te, poziomo rozłożona deska rozdzielcza przypominają linie legendarnej Giulietty z lat 50.
|

Harmonijnie połączono elementy charakterystyczne dla przeszłości i teraźniejszości, jak na przykład przełączniki, umieszczone na środku deski rozdzielczej tak jak w modelu 8C Competizione.
Nie ma tu zbędnych ozdobników. Całość prezentuje się świetnie w czerni i bieli. Wszystkie wersje charakteryzują materiały, tkaniny i kształty, które świadczą o doskonałej precyzji i jakości wykonania.
Najbardziej charakterystyczne dla włoskiego stylu są 3-ramienna kierownica i sportowe przednie siedzenia.
|



Ewolucja nawigatora.
Alfa Romeo Giulietta oferuje navigację z wyświetlaczem pop-up i mapami Europy zapisanymi na karcie SD, a także system TMC (usługa jeszcze niedostępna w Polsce), który umożliwia kierowcom oglądanie map bez konieczności odwracania uwagi od drogi. Dostępny jest również system Blue&Me - TomTom.
TomTom jest przenośnym navigatorem zintegrowanym z systemami pokładowymi. Bezprzewodowe urządzenie umieszczane jest w specjalnym uchwycie i może być zarządzane za pomocą przycisków sterowania znajdujących się na kierownicy. Nie wymaga ono używania żadnych połączeń.
|

Navigator jest systemem najnowszej generacji: 4,3-calowy, dotykowy wyświetlacz, mapy obejmujące 45 państw Europy, IQ route, funkcje wskazywania punktów zainteresowania oraz aktualizacji map on-line. Technologia Blue&Me została przystosowana do obsługi telefonu, informacji dotyczących jazdy, komend głosowych i komend wydawanych za pomocą przycisków sterowania w kole kierownicy oraz wskazówek dotyczących efektywnego wykorzystania paliwa.
|

Śmiała elegancja i charakter
Przód samochodu koncentruje się wokół klasycznej "tarczy" niezbędnego elementu, który został umieszczony w nowym miejscu - między wlotami powietrza To właśnie tutaj rodzi się design typowego modelu Alfy coupe. Jej wyrafinowany, unikalny styl przejawia się w wielu elementach i przywodzi na myśl zwinność oraz najwyższe osiągi. Charakterystyczną cechą profilu auta stają się boczne szyby, które spotykają się z pomysłowo ukrytymi klamkami tylnych drzwi, nadając samochodowi elegancki, zdecydowany wygląd Płynność, smukłość i niezawodność to kluczowe założenia projektu auta. które znajdują potwierdzenie w stylistyce tylnej części samochodu. Tak w skrócie prezentuje się kompaktowy, pięciodrzwiowy hatchback ze stajni Alfa Romeo.
Centrum stylistyczne Alfa Romeo (Centro Stile) stworzyło nową Giuliettę, której nazwa jest ukłonem w stronę legendarnego samochodu będącego urzeczywistnieniem marzeń o Alfie Romeo w latach 50. Giulietta jest samochodem, który kontynuuje tradycyjny styl oraz technologię zapoczątkowaną przez model Alfa 8C Competizione. Model ten łączy w sobie cechy, których oczekuje się od samochodu tej kategorii -przestronność, komfort i bezpieczeństwo - z typowym sportowym duchem marki Alfa Romeo, który przenosi wspaniałą przeszłość marki w przyszłość. Charakterystyczne elementy stylistyczne marki Alfa Romeo odzwierciedlają jej styl. jednocześnie śmiało naznaczają trend linii nowej ewolucji.
|
|
więcej » |
|
|
|
| |